Logo gold 3.png
Mountains

עיצוב דעת הקהל וייעוץ תקשורת אסטרטגי

על מנת להטמיע עקרונות ותפיסות במרחב ההשפעה הציבורי או לשנות את דעת הקהל בישראל, חשוב להכיר את השיח הציבורי הייחודי, הקהל הישראלי ואת האקלים התקשורתי. 

 

אנו לא משרד יחסי ציבור קלאסי - אלא משרד המוביל שינויי דעת קהל מורכבים בנושאים ציבוריים משמעותיים. 

 

"hoopoe" היא בראש ובראשונה היא "סוכנות אימפקט", המתמחה בקידום מהלכים ציבוריים וחברתיים באמצעות כתיבת תכנית אסטרטגית מפורטת וביצועה בפועל באמצעות כלי אימפקט שונים. בתוך סל כלי האימפקט, אנו מפעילים ייעוץ וליווי אסטרטגי של תדמית ועיצוב דעת קהל. 

 

אנו לעולם לא נקדם כתבות או סיקור תקשורתי רק לשם הסיקור התקשורתי. אנו מאבחנים יחד עם כל לקוח וכל ארגון את הצרכים האמתיים שלו, השינוי בדעת הקהל שיוביל לקידום מטרותיו בפועל, משרטטים מפת דרכים מורכבת להשגת היעד ומלווים את הלקוח כל הדרך עד לשינוי דעת הקהל. 

 

לעתים, שינוי דעת הקהל צריך להתבצע בקרב קהילה מקצועית. למשל: קהילת העוסקים בחוסן המשפחתי והחברתי בישראל, כמו במקרה בו ליווינו גופים כמו "האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי" או "המועצה הלאומית לביטחון תזונתי". שם, סייענו לעצב שיח מקצועי ציבורי מדויק שיאפשר לארגונים הללו להגיע למטרותיהם. 

 

לפרקים, שינוי דעת הקהל צריך להתבצע בקרב קהלים בעלי תפיסות ערכיות או חברתיות מסוימות. כך, לדוגמה, סייענו ל-"פורום המשפטי הבין לאומי" להוביל שינויי עומק בתפיסת מפת האיומים האנטישמיים על העם היהודי בישראל ובעולם ולהכניס עקרונות של בחינת השאלה "מהי אנטישמיות" לקהלים רלוונטיים משפטיים ואחרים.

 

לפעמים, עיצוב דעת הקהל והשיח צריכים להתבצע בקרב קהלים רחבים מאד. אחת ההצלחות בהן אנו גאים ביותר, היא השינוי העמוק שסייענו לארגוני חינוך כגון "הדור הבא" - ארגון הורים וארגונים אחרים להוביל בקרב מיליוני הורים בישראל. עיצבנו שיח מורכב שהביא לקדמת הבמה נושאים שלא הצליחו לפרוץ אל הזירה הציבורית וקשורים למדיניות הרצויה והנחוצה בישראל בתחום החינוך. 

 

מלבד גופים ציבוריים וחברתיים אנו מלווים גם גופים עסקיים וחברות פרטיות בייעוץ תקשורת ושינוי שיח ציבורי או מקצועי בישראל, בהתאם לצרכיהם בשינויי מדיניות וחקיקה שיקדמו את מטרותיהם. 

 

למשרדנו ניסיון מצטבר של עשרות שנים בתחום האסטרטגיה התקשורתית, היכרות עמוקה עם כלי התקשורת בישראל ומודלים איכותיים לניסוח מסרים אסטרטגיים, הטמעת שינויים בדעת הקהל ושימוש בכלים שונים של תקשורת מסורתית ותקשורת דיגיטלית.

מיכל שלם - ראש מיזם ישראל צומחת​

גרייבר הרשקוביץ הובילו עבורנו את ההשקה התקשורתית של "ישראל צומחת" וחשיפת תוכנית החומש לתחרותיות וצמיחה כלכלית בפריפריה. חשיפת מיזם חדש והעלתו לסדר היום הציבורי הנה משימה מורכבת שדורשת חשיבה אסטרטגית, הכרה טובה של השחקנים ויכולות ביצוע. גרייבר הרשקוביץ היו שותפים מרכזים בגיבוש האסטרטגיה התקשורתית והוכיחו יוזמה, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות ויכולת להפוך ולתווך מסר אסטרטגי מורכב לקהלים מגוונים.

מנסיוננו לחברה יכולות מרשימות בקידום מיזמים ציבוריים תוך הבנה עמוקה ומצוינת של התהליכים המקצועיים ותרגומם לשפה תקשורתית. בזכות עבודתם נהנו מחשיפה תקשורתית ואיכותית של היוזמה ומיצובה בקרב קהל מקבלי ההחלטות והשותפים השונים. עבודתם הביאה ערך מוסף למיזם ומיצובו.

עו"ד יפעה סגל -מנכ"ל הפורום המשפטי הבינ"ל

 

"בגרייבר הרשקוביץ בולטת בראש ובראשונה האכפתיות וניכרת תחושת ה"ביחד". אנחנו לא עוד לקוח שצריך להשאיר

מרוצה, אנחנו חלק חשוב ומרכזי באג'נדה והצלחתנו היא מכל הבחינות הצלחתם.  כבר מהיום הראשון הובהר לנו כי אין נושא שנמצא מחוץ לתחום מבחינת העבודה המשותפת, כך הובהר וכך קוים ללא סייג. היכולת להתייעץ בכל היבטי בניית האסטרטגיה, לא רק ביח"צ הקלאסי, אלא גם בעבודה מול תורמים, מיתוג פנימה והחוצה, עיצוב ובניית מסרים, עבודה עם שותפים מקצועיים וכן הלאה, סייעה לנו רבות בכל היבטי עבודת הארגון.

חשוב להדגיש גם את היוזמה החיובית המאפיינת את עבודת המשרד. בגרייבר הרשקוביץ לא מחכים שיבקשו מהם לעזור בדבר כזה או אחר, הם אקטיביים, יוזמים ועסוקים באופן שוטף במחשבה ועשייה לקידום הארגון."